כשאתה מחליט לבנות אתר משלך, הדבר הראשון שאתה צריך הוא תוכנית SEO. תוצאות קידום אתרים טובות הן לא רק קבלת האתר שלך בראש תוצאות מנועי החיפוש. למרות שזה די חשוב, אתה צריך שתהיה לך תוכנית טובה לפני שתתחיל בעבודת SEO. הדרך הטובה ביותר ליצור תוכנית קידום אתרים ולהשיג את כל המטרות שהצבת היא לעשות קצת מחקר וליצור אסטרטגיית קידום אתרים שלב אחר שלב.

שלב 1: מחקר מילות מפתח

השתמש בכלי מילות המפתח של Google כדי למצוא את מילות המפתח ואת ביטויי מילות המפתח הנפוצות ביותר שאליהן אתה עומד למקד במאמץ SEO שלך. אם אתה זקוק לעזרה במחקר מילות מפתח, פשוט בצע חיפוש בגוגל אחר "כלי מילות מפתח" ותוכל למצוא הרבה כלי מילות מפתח בחינם.

שלב 2: דרג את מילות המפתח שלך

כאשר אתה ממקד לביטוי מילת מפתח מסוים, וודא שאתה כותב את התוכן עבור קהל שמתעניין בנושא זה. כאשר אתה כותב את הדף שלך, הקפד לפזר את ביטוי מילת המפתח שלך לאורך המאמר. אך כאשר אתה כותב למטרות SEO, אתה רוצה לוודא שאתה משתמש במילת המפתח שלך בדיוק כפי שהיא כתובה. אז קח את הזמן לקרוא את המאמר שלך בקול רם ועקוב אחר איך הוא נשמע.

שלב 3: השתמש במילות המפתח שלך למטא תגים

תגי מטא הם תגי ה- HTML בראש דף האינטרנט שלך המספקים מידע על האתר שלך למנועי החיפוש. Meta tag הכותרת והתיאור הם התגים החשובים ביותר עבור SEO.

עליך לוודא שאתה ממלא את מטא תג המילות מפתח, הכותרת והתיאור עם תוכן הקשור למילות המפתח שלך ולביטויי מילות המפתח שלך. לדוגמה, אם אתה ממקד את מילת המפתח "ויזואליות אורגניות", אז תרצה לכלול את ביטוי מילת המפתח הזה במטא תגים שלך.

שלב 4: צור אתר אינטרנט שלך

סוף סוף יש לך את שם הדומיין שלך, שרת אירוח ומוצר או שירות שאתה רוצה להציע. עכשיו אתה רק צריך לבנות אתר שמתאים למוצרים ולשירותים שאתה רוצה להציע. שמור על מקצועיות ונקיות, וסביר יותר שהמבקרים שלך יקנו ממך. אינך צריך להזמין את מעצב האינטרנט של חברך כדי לבנות עבורך את האתר. אם אתה רוצה אתה יכול לעשות זאת בעצמך. רק היזהר שתקדיש מזמנך לבניית אתרים. ההתמודדות עם המשימה לבד יכולה להשאיר אותך עם עבודה ממהרת ופחות כנה. כאשר אתה בונה את האתר שלך, עליך להתייחס אליו כאל העסק שלך ולייעל אותו לטובתך. במילים אחרות, אל תסתפק בכך שהאתר שלך מותאם רק ל- Google. ספר לכולם עד כמה האתר שלך נהדר וכיצד הם יכולים להרוויח ממנו.

שלב 5: התחל את אסטרטגיית הקישור שלך

אם אתה רוצה להצליח במנועי החיפוש, עליך להתחיל מוקדם באסטרטגיות אופטימיזציה מחוץ לאתר. לפני שתנסה להשיג קישורים נוספים לאתר שלך; אתה צריך להחליף קישורים עם אתרים קשורים. בניית קישורים חיצוניים חשובה משתי סיבות. ראשית, זה יעלה את דירוג האתר שלך. שנית, זה יעזור לך לבנות מוניטין עם מנועי החיפוש. שני אלה יכולים לעזור לך לבנות אמינות רבה.

שישה חודשים הם פרק זמן טוב לאופטימיזציה של האתר שלך והתחלת את אסטרטגיית הקישורים שלך, כל שעליך לעשות כעת הוא להמשיך ולבנות יותר קישורים איכותיים מדי יום.

שלב 6: עקוב אחר התקדמות האתר שלך

הדרך היחידה לדעת אם שיטות האופטימיזציה שבהן אתה משתמש פועלות לאתר שלך היא לעקוב אחר התוצאות שלך. לאחר מעקב אחר התקדמות האתר שלך במשך שלושה חודשים לפחות, תוכל לראות אם המאמצים שלך פועלים כפי שאתה רוצה שהם יעבדו.

יש הרבה כלים למנהלי אתרים שבהם תוכל להשתמש כדי לעקוב אחר התקדמות האתר שלך. חלק מהכלים האלה אפילו בחינם. כל שעליך לעשות הוא להקים חשבון Google ולבצע אופטימיזציה של האתר שלך עוד היום.

כתיבת תגובה