בשנים האחרונות, הופך לק ג'ל לאחד הטרנדים החמים ביותר בתחום טיפוח הציפורניים. מהרגע שהם הופיעו בשוק, הם הפכו לסנסציה באופן מידי והם הפריט הנבחר בכל תפריט טיפולים בסלוני ציפורניים. זה לא אמור להפתיע אותנו בכלל. יש משהו בגימור המבריק הייחודי, במגוון העיצובים והגוונים הרחב הזמין לנו ובציפורן המחוזקת שנקבל בסוף התהליך, שהופך את לק הג'ל להזדמנות מפתה לעשות שינוי מוחלט בלוק.

תוצאות מהממות לאורך זמן

אין ספק שגם הלקים המסורתיים יותר מציעים היום מגוון רחב של גוונים. עם זאת, הם פשוט לא מחזיקים לאורך זמן כמו לק ג'ל. הסיבה העיקרית לכך היא שלאחר מריחת החומר, נחשפות הציפורניים לתאורת UV או אור LED ייחודי הגורם לג'ל להתקשות. המעטה הקשיח והעמיד מאפשר לצבע להישמר לאורך שבועות ולשמור על מראה מושלם.

לציפורניים עמידות וחזקות מתמיד

בנוסף, מעטה הג'ל הקשיח מתפקד כמחסום לציפורניים הטבעיות שלך ומגן עליהם מפני כימיקלים סביבתיים קשים ומזהמים שעלולים לגרום לנזק. אם הציפורניים שלך נוטות להישבר לעתים קרובות, מניקור ג'ל הוא הפתרון המושלם מכיוון שהמעטפת הקשיחה מגינה מפני סדקים ושברים בין הטיפולים.

לק המתייבש במהירות

כולנו חווינו את הרגע הנורא הזה שבו היד שלך לפתע נתקלת במשהו בטעות כשהלק שלך רטוב. זו הדרך המהירה ביותר להרוס מניקור מושלם. החדשות הטובות, הן שניתן להימנע אחת ולתמיד מהאירוע המתסכל הזה. לק ג'ל מתייבש תחת התאורה המיוחדת תוך פחות מדקה ומשאיר אותך עם ציפורניים מטופחות בצורה מושלמת. בתהליך מהיר ונוח, ניתן לחזור לשגרה מבלי לפחד על המניקור.

מראה טבעי מתמיד

למרות שהציפורן שלך תיעשה קשה ועמידה יותר, הטיפול בלק ג'ל משווה לה מראה טבעי מתמיד. כך, ללא ציפורניים מלאכותיות או תוספים הפוגמים במראה הטבעי, ניתן ליהנות מציפורן מטופחת ומעוצבת היטב.

כיצד נשמור על הציפורניים לאחר טיפול בלק ג'ל?

כפי שראינו, ישנם יתרונות רבים למניקור בלק ג'ל. עם זאת, כדי להבטיח שנוכל ליהנות מהתוצאות לאורך זמן, חשוב שנתחזק היטב את הציפורן ונשמור על ציפוי הג'ל היטב.

ידע והכשרה הם המפתח למראה מושלם

אם תמיד היה לך כישרון יצירתי, כיום זמינים מגוון קורסים שיאפשרו לך לפתח כישורים חדשים וללמוד כיצד לבצע מניקור לק ג'ל ברמה גבוהה. מעבר לעובדה שיהיה באפשרותך לעצב את הציפורניים שלך באופן מקצועי ולהפוך את כף היד שלך ליצירת אמנות, זו הזדמנות נהדרת לעיסוק חדש מהצד. קורס לק ג'ל יספק לך את כל ההכשרה הנדרשת כדי לעשות שימוש אופטימלי בג'ל ולבצע עיצובים יוצאי דופן. עם זאת, וחשוב לא פחות, הוא גם ילמד אותך כיצד לטפח את הציפורניים לאחר הטיפול בצורה הטובה ביותר.

לחות היא המפתח לתוצאות ארוכות טווח

מניקור עשוי לייבש ולדלדל את רקמת הציפורן שלך. עם זאת, ניתן לתקן את הנזק הזה על ידי שמירה על רמת לחות גבוהה. שתיה מרובה ועיסוי שמן אל הציפורניים ישמור על הציפורניים והעור שסביבם חיוניים ובריאים ויאפשרו לך ליהנות מתוצאות למשך תקופה ארוכה מתמיד.

מים חמים הם אויב הג'ל

טבילה באמבטיה חמה, ג'קוזי או אפילו חשיפת הציפורניים לזרם מים חמים כשעושים כלים, יכולות לפגוע בג'ל באופן משמעותי. המים החמים מחלחלים אל מיטת הציפורן וגורמים ללק שלך להתנפח או אפילו להתקלף. לכן, מומלץ להימנע ככל הניתן מטבילה ממושכת במים חמים. כמו כן, יש להקפיד על עטיית כפפות כשהידיים נחשפות למים חמים.

עם הרבה יצירתיות ושמירה קפדנית על הציפורניים שלנו, נוכל למצות את המיטב מלק הג'ל וליהנות ממראה ציפורניים יוצא דופן.

קרדיט תמונה FREEPIK

כתיבת תגובה