בעולם המודרני שבו אנו חיים, המדיה החברתית הפכה לחלק בלתי נפרד מעולמם של בעלי עסקים רבים שכן, בזכות נוכחות דיגיטלית חזקה ופרסום נכון באינטרנט והפלטפורמות החברתיות השונות יהיה ניתן להגדיל את חשיפתו של בית העסק, להרחיב את התודעה הציבורית אודותיו ובכך בעצם להגיע אל המון לקוחות פוטנציאליים נוספים. אולם, בעת בה אנו מדברים על פרסום הכרחי באינטרנט, אחת הדרכים המומלצות ביותר לפרסם את בית העסק היא דווקא לפרסם באינסטגרם . אז למה חשוב לפרסם את בית העסק שלכם באמצעות אינסטגרם, כיצד זה עובד ומהם היתרונות הטמונים בדבר? ובכן, בכתבה זו החלטנו להסביר לכם כל מה שתצטרכו לדעת באשר לפרסום עסקי בפלטפורמת אינסטגרם וכל הסובב סביב נושא זה.
אז למה אתם חייבים לפרסם את בית העסק שלכם בפלטפורמת אינסטגרם?
אינסטגרם אינה רק הרשת החברתית הפופולרית ביותר בימינו, אלא מדובר על לא פחות מפלטפורמה נהדרת למען פרסום אינטרנטי, כאשר תוכלו להשתמש בה על מנת לפרסם באופן ממומן את השירותים או המוצרים של בית העסק שלכם, כך שיגיעו אל קהל היעד המדויק שלכם באמצעות אפיון חסר תקדים שהוא אחד הכלים החזקים ביותר של אינסטגרם ופייסבוק. נוסף על כך, מאחר ורובם המוחלט של האנשים משתמשים באינסטגרם באופן יומיומי, הרי שזו הזדמנות נהדרת להעלות תוכן איכותי באשר לתחום בו בית העסק שלכם פועל, כך שתוכלו לבנות קהילה חזקה ולספק ערך לאנשים, מה שיכול לסייע משמעותית להעלות את החשיפה האורגנית של העסק שלכם וליצור עניין רב.
פרסום דרך אינסטגרם – למי זה מתאים?
פרסום על ידי אינסטגרם מתאים למגוון רחב מאוד של עסקים אשר מעוניינים להגביר את החשיפה שלהם ובכך בעצם להגיע ליותר לקוחות פוטנציאליים. אולם, חשוב מאוד להדגיש כי בדרך כלל פרסום זה יהיה יותר אפקטיבי עבור עסקים שחלק ניכר מלקוחותיהם הם לקוחות צעירים, בין היתר מאחר והקהל הצעיר הוא זה שמשתמש באינסטגרם בתדירות הגבוהה ביותר.
טיפים מנצחים של פרסום באינסטגרם
- פרופיל סולידי – במידה ואתם מעוניינים לפרסם את בית העסק שלכם באינסטגרם, חשוב מאוד קודם כל לדאוג לפרופיל עסקי. לשם כך, חשוב מאוד לכלול מספר מילות מפתח בנוגע לתחום העיקרי של בית העסק שלכם וכן גם תיאור מעניין של השירותים שלכם שיוכל לסייע למשוך לקוחות לאינטראקציה ראשונית.
- מתנות והטבות – הטבה מעניינת, הגרלה ושאר סוגים של חלוקת מתנות לעוקבים יכולה להיות דרך נהדרת להגדיל את התנועה של חשבון האינסטגרם שלכם ובכך בעצם לגרום ליותר ויותר אנשים להתעניין בו – מה שבסופו של יום יגרום לאינסטגרם לחשוף את החשבון שלכם להרבה יותר אנשים. על כן, כאשר אתם מעוניינים לפרסם את בית העסק שלכם באמצעות אינסטגרם, מומלץ מאוד לשקול את האפשרות של חלוקת הטבות, הגרלות וכדומה.