תעברו רגע על הפרופילים של האנשים הכי מפורסמים בישראל, ראיתם משהו שייחודי רק להם? מיד כל מי שנכנס לפרופילים של אושיות או מותגים רואה את הוי הכחול. יש כאלה שרואים אותו בתור סמל סטטוס שעושה את ההבדל בין אנשים פשוטים לבין אנשים מפורסמים. זוהי הסיבה שבגללה לא מעט אנשים חותרים להגיע למצב שבו יהיה להם וי כחול. הוי הכחול באינסטגרם הוא סוג של חותמת סופית למה שאתם מנסים להוכיח לעצמכם זמן רב. אך קיימות עוד סיבות רבות לכך שהוי הקטן הזה בפרופיל שלכם ברשתות החברתיות הוא חשוב. אתם רק יכולים לתאר לעצמכם שלא סתם אושיות ומותגים עובדים קשה מאוד כדי להשיג אותו. אמור להיות לכם רווח מסוים מכך שיש להם את הוי הכחול הזה שכולם מבחינים בו.

וי כחול מגדיל את כמות העוקבים

זהות דיגיטלית מאומתת מראה כי הפרופיל שלכם הוא הפרופיל המקורי. לכן באופן טבעי כמות העוקבים תגדל כי אנשים ירצו לעקוב אחרי אותה אושיה או אחרי אותו מותג. העוקבים שיעקבו אחריכם יבואו על חשבון פרופילים מזויפים אחרים. כל מותג מוביל וכל אושיה בישראל התמודדו לא פעם עם פרופילים מזויפים. הוי הכחול נועד על מנת לשים סוף לעניין הספציפי הזה. למנוע מאנשים שונים לזייף פרופילים ולהתחזות לאנשים שהם לא. בסוף כל אחד ירצה לדעת כי הוא עוקב אחרי האדם המקורי ולא אחרי מישהו אחר.

תקבלו הגדרה של סלבס

כמעט כל אדם מפורסם ירצה להגיע למצב שבו הוא ייחשב לסלבס בדיוק כמו האחרים. תמיד יהיו כאלה שהם קצת יותר מפורסמים, אך עדיין יש כאן עניין מהותי מעבר לכך. מי שאין לו וי כחול באינסטגרם או בכל רשת חברתית אחרת נחשב קצת פחות סלב מאחרים. לכן אם אתם חושבים שאתם סלב לא פחות מאחרים תוודאו כי יהיה לכם וי כחול. מהרגע שבו יהיה לכם וי כחול, אף אחד לא יוכל להטיל דופי על הקביעה הזאת. כמובן שתוכלו להיות מפורסמים ואהובים גם בלי זהות דיגיטלית מאומתת, אך זוהי סוג של גושפנקה. כל עוד אתם יכולים להשיג את הוי הכחול מוטב לחתור לכיוון הזה.

תהפכו להיות מובילי דעת קהל

הרשתות החברתיות זה מקום שבו לא מעט אנשים משפיעים על האחרים. מאוד יכול להיות כי גם אתם משפיעים על אנשים מבלי שאתם מודעים לזה. אך עדיין זהות דיגיטלית מאומתת מאפשרת לכם להשפיע קצת יותר מכל המשתמשים האחרים. הוי הכחול הקטן הזה ליד כל פוסט שאתם מפרסמים מחזק את המשמעות שלו. גם אנשים שלא בהכרח מכירים אתכם יבינו כי מדובר כאן על מישהו שמוטב להקשיב לו. ברגע שתהיו מובילי דעת קהל תוכלו להנחיל לאחרים את הפרמטרים השונים שאתם מאמינים בהם.

קרדיט תמונה :depositphotos

כתיבת תגובה