אם אתה רוצה לקבל יותר תנועה לאתר האינטרנט שלך ולהגיע לראש התוצאות של מנועי החיפוש, יהיה עליך להתחיל באופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO). כעת, ישנן דרכים רבות להשיג דירוג גבוה ב- Google עבור דפי האתר שלך, אך חלק גדול מזה מבוסס על מיקום ה- SERP שלך – היכן שאתה נמצא בדף תוצאות החיפוש של Google (SERP) עבור מילות המפתח שלך. למרות שזו הדרך הפשוטה ביותר להסביר זאת, היא למעשה הדרך הפחות יעילה להשיג כל תנועה – היא פשוט גורמת לך להיראות חסר תחושה.

הדרך הטובה ביותר לקבל דירוג גבוה יותר בגוגל היא להשיג תנועה באמצעות SEM (שיווק במנועי חיפוש) וכדי לעשות זאת עליך לוודא שיש לך כותרות ומטא תגים טובים. עכשיו, כשזה מגיע לקידום אתרים, האינטרנט וגוגל מאוהבים במה שנקרא "מילות מפתח" … הן המילים שמשתמשים מחפשים במנוע החיפוש של גוגל והמילים שעולות מכונות "מילות מפתח" עבור תוכנית מפת האתר של גוגל. אם חשבת בעבר להשתמש במילות מפתח בעת יצירת דפי האינטרנט שלך, אך כעת אינך בטוח כיצד לנהוג, אחד הדברים הטובים ביותר לעשות הוא להשתמש בכלי מילות המפתח של Google ולהדביק את מילת המפתח הראשית המתארת ​​את מוצר או שירות. הכלי הזה למעשה יעניק לך "כוח" של התחרות שאתה עומד מול, ובוודאי יספק לך את "מדד ההזדמנויות (I) של עשרת המובילים" עבור ביטוי החיפוש שאתה מדביק. המשמעות היא ש ביטוי החיפוש המופיע בגוגל הוא כנראה ביטוי טוב שאפשר ללכת עליו.

אז הדבק את הביטוי שלך בגוגל וראה מה עולה והקפד לשים לב למספר דברים:

  1. כמה אתרים מופיעים עבור הביטוי הזה
  2. מה מופיע ברישום בעמוד הראשון
  3. מה יש בתיאור
  4. האם מילת המפתח נמצאת בכתובת האתר של הרישום או שהיא נמצאת בשם הדומיין?
  5. מה יש בכותרת הרישום?
  6. כמה קישורים מופיעים לביטוי הזה?

על ידי שימוש בכלי מילות המפתח של Overture תוכל להשיג ביטויי מילות מפתח ספציפיים עוד יותר אשר גורמים לתנועה מוסמכת עוד יותר ולתנועה שהופכת למעשה למכירות.

אתה אמור להיות מסוגל למקד ביטוי מילות מפתח באמצעות כלי מילות המפתח של Overture בערך 99.5% ולכן אני מציע לרכוש מנוי לכלי זה.

לסיכום, הביצועים מתנהלים בדיוק כמו כלי מילות המפתח של Google AdWords, ויש להשתמש בהם בכל אופן כמו בכלי מילות מפתח בפועל. הצעדים שאתה מבצע כדי להשתמש בכלי מילות המפתח של Overture צריכים להיות בדיוק אותו הדבר כמו אם השתמשת ב- Google AdWords.

ההבדל היחיד הוא שכדי להשתמש בכלי מילות המפתח של Overture, עליך להיות חשבון AdWords השייך למישהו אחר ותוכל להשתמש בכלי מילות המפתח שלו גם אם כבר הושבתת AdWords באתר שלך. אך זכור שאתה משתמש בכלי, כך שעליך עדיין לוודא שאתה מבצע את חיפוש מילות המפתח שלך.

אם נמאס לך להשתמש בכלי מילות המפתח של Overture או שאתה מרגיש שאינך צריך להשתמש בו, ייתכן שתרצה לברר על רכישת כלי מנוי שיספק לך אפשרויות לחיפוש מילות מפתח שיעזרו לך לייעל את האתר שלך או בלוג למנועי החיפוש.

תוכל ללמוד עוד על כלים כאלה על ידי ביצוע מספר חיפושים בגוגל, ותופתע מכך שישנם רבים מהם שתוכל להשתמש בהם. אם אתה חדש ב- Google AdWords, אני ממליץ לך למצוא את כלי מילות המפתח של Google AdWords שיעזור לך להתחיל.

נפח החיפוש מתייחס למספר החיפושים שנעשו עבור ביטוי מילת מפתח מסוים בגוגל לחודש.

התחרות היא אינדיקטור מאוד ספציפי עד כמה התחרות קשה להשיג רישום גבוה בגוגל.

נפח מילת המפתח הוא המספר הממוצע של חיפושים חודשיים עבור ביטוי מילת המפתח.

כתיבת תגובה