אופטימיזציה למנועי חיפוש, או SEO, היא עסק גדול בקנדה. יותר ממיליארד צפיות בדפים מבוצעות מדי חודש באמצעות מנועי חיפוש. זהו מספר מדהים והפך בכל צורה או צורה לאופציה קיימא עבור רוב העסקים לתפוס עמדה חזקה בנישות שלהם. ללא קשר לגודל החברה, ניתן לנצל גורמים רבים כדי לנצל את ניסיונות השיווק הרב-רמתיים הללו. מאמר זה יגע בתחומים הדרושים להתייחסות בעת בחינת הגדרת אסטרטגיית SEO.

השלב הראשון הוא בחינת אסטרטגיית השיווק דגיטלי הנוכחית. המטרה של כל עסק צריכה להיות להשקיע לפחות חלק מהמשאבים הקיימים שלהם כדי להגיע לקהל רחב. העריך את הקמפיין הנוכחי, קבע את נקודות החוזק והחולשות ולאחר מכן בדוק עד כמה ניתן לשפר.

בקידום אתרים מחקר מילות מפתח הוא מרכיב הכרחי בכל אופטימיזציה למנועי חיפוש. הידיעה לאילו מילות מפתח יש למקד יכולה לספק את פריצת הדרך הברורה ביותר בשיווק מקוון. על ידי מיקוד למילות המפתח שיוצרות את מירב התנועה והפחות תחרותיות מבחינה שיווקית, ניתן לייעל את המיקום וההגעה באמצעות עלות נמוכה או שיטות חינמיות להשגת התוצאות הטובות ביותר. Google AdWords הוא כלי החיפוש הטוב ביותר בחיפוש מילות מפתח הזמין ורוב העסקים הקטנים והבינוניים צריכים להשתמש בו. הדרך היחידה לבדוק אם האסטרטגיה מצליחה היא לפקח על גידול התנועה לאתר ועל דירוג האתר בתוך מנועי החיפוש.

 למרות שהתוכן הוא המלך וכל מאמר כתוב היטב, בלוג או אתר יכולים להגביר את החשיפה וההגעה של האתר שלו, מנועי החיפוש הם רק אמצעי הגעה ללקוחות. ניצול של הרגלי החיפוש של הלקוחות היא הדרך הטובה ביותר לשחק את המשחק ולהגיע למספר הלקוחות הפוטנציאלי המרבי. הפוטנציאל המרבי להגעה ללקוחות מושג על ידי תוכנית שיווק מרוכזת המשלבת אופטימיזציה למנועי חיפוש. הכרת מילות המפתח לשימוש כשממעיטים בהן היא גורם חשוב במיקסום פוטנציאל ההצלחה. ללא מילות המפתח והמשפטים המתאימים, תוכנית השיווק לא תצליח ללכוד את הלקוחות.

לכל ענף יש מערך קריטריונים ספציפי לדירוג בתוך מנועי החיפוש. דבר אחד קבוע בדירוג הוא התוכן שנמצא בתוך האתר. חברה צריכה לקחת זמן כדי למצוא את מילות המפתח הטובות ביותר למיקוד עם התוכן הקיים שלה. אם יתווסף תוכן חדש לעתים קרובות, האתר יוערך מחדש ויהיה צורך להוסיף מילות מפתח ממוקדות חדשות.

הוספת מילות מפתח מיוחדות מביאה לתשואה גבוהה יותר על ההשקעה השיווקית. לא רק שדירוג האתר יהיה גבוה יותר, התנועה שתגיע לאתר תהיה מוסמכת יותר וממוקדת טוב יותר. כאשר המיקוד הנכון יושם על התוכן, האתר יקבל רישום גבוה יותר במנועי החיפוש.

 כולם מבצעים באגים באפקטיביות של מילות המפתח והביטויים בעת הוספת תוכן לאתר. • אם חברה משתמשת מחדש בתוכן מאתר אחר, זה נקרא אופטימיזציה יתר. אם משתמשים באותן מילות מפתח בכל משפט אחר, יש יותר מדי אופטימיזציה. כאשר מנועי החיפוש מדגישים את מילות המפתח והביטויים, זה לא מה שאתה מכנה שימוש טבעי במילים. יהיה עליך לקרוא לזה משהו אחר – קרוב, אבל איכשהו דומה.

 "לדוגמא, אם דף אינטרנט  א' מכיל מילות מפתח לענישה, ודף אינטרנט ב' מכיל מילות מפתח לענישה, הן שני דברים שונים. הם אינם באותה רמה כאשר הם נחשבים בנפרד. רק רמת הענישה שונה. מכאן שיש בעיה ".

קרוב, אבל איכשהו דומה.

מנועי החיפוש חייבים לכלול מונחים "מילות מפתח" לסריקה. אין עונש על קיום אותן מילות מפתח (הנקראות metatags) כמו אתר אחר. זה המפתח. זה מה שנותן ל- SEO את הכוח שלו. מנוע חיפוש הכניס מילים אלה למטא -תגים טעונים. תשלום בכרטיסי שחורים עבור מילות המפתח שלך שגויות. תשלום עבור רישומי חיפוש אינו שגוי, אך אינך צריך לשלם עבור הגשות לחיפוש למנועי חיפוש.

קישורים למנועי החיפוש. אתה צריך שיהיו קישורים לאתר שלך מאתרים אחרים כדי שמנועי החיפוש יוכלו לעקוב אחריהם לאתר אחר. אם רק תעלה חבורה של קישורים לאתר בתקווה למשוך את תשומת ליבם של מנועי החיפוש, אתה עוזר בטעות למתחרים שלך. רק הצב חבורה של קישורים יוצאים באתר שלך ושכח ממנועי החיפוש. הרבה פעמים, הקישורים המלאכותיים האלה קראנו להם קישורים הדדיים או קישורים הדדיים. זה אותו דבר לגבי קישורים המגיעים למנועי החיפוש. הפוך אותם לטבעיים ככל האפשר.

הוסף הרבה דפים עם מידע טוב לאתר שלך. אין מספיק כללים!

מנועי החיפוש אוהבים תוכן טוב.

ספק 5-6 ​​תשובות ספציפיות לשאלות רבות ככל האפשר. אולי 5 הספיק. דבר נוסף, אם יש לך יותר מדף אחד, צור על גבי הקישור לדף. קישורים בראש הדף מסייעים למנועי החיפוש למצוא קישורים עמוקים יותר באתר.

כתיבת תגובה