בחיים יש הרבה להיטים ודמיון. אתה עשוי להיות חבר עם מישהו, גר עם מישהו, חולק איתו דירה ובעצם אתה מקבל מה שאתה רוצה מהקשר שלך. עם זאת, מצב הקיום הנוכחי הזה הוא חדש יחסית והחבר הזה אינו מכיר אותך מקרוב, כך שהסבירות שתשתף זה בזה את רגשותיו רפויה למדי. עם זאת, אדם זה מחפש משהו וזקוק למישהו שיודע מה הוא מחפש. אז, אתה חוסך מהם את הזמן והטרחה של מעורבות במערכת יחסים ידועה, אך יחד עם זאת ערניים ומודעים לקיומם. בחיים הדברים ממשיכים להשתנות ואתה לא צריך לפחד מהדברים האלה.

בעסקים, לעומת זאת, דברים משתנים ואסטרטגיות משתנות על בסיס כמעט שנתי. כתוצאה מכך, עסקים צריכים להיות שונים כעת מאשר בעבר. הדרישות לתעשיות וטכניקות שונות השתנו גם הן. זה גרם לשינוי באופן בו הושגה אופטימיזציה למנועי חיפוש בעבר. הדבר הוביל גם לשינויים באופן שבו מומחי אופטימיזציה למנועי חיפוש צריכים לפעול בעבר.

שונה-מנוצל

מנועי חיפוש שונים מייצרים קבוצת תוצאות אחרת כאשר מבצעים חיפושים אחר אותו הדבר. המשמעות היא שאם העסק שלך דורג בצורה גרועה ב- Google, ייתכן שלא תופיע כלל ב- MSN או ב- Yahoo. חלק מהאנשים יסתפקו בתוצאות הרשומות של Google בלבד, אך יש הרבה יותר אנשים שיעדיפו את תוצאות Yahoo או MSN על פני התוצאות הרשומות של Google. שוב, זה יכול להיגרם ממנועי החיפוש והתוכנות השונים שמשמשים את מנועי החיפוש השונים.

מאמצי מחקר שונים

טוב להיות כנים לגבי העבר כשזה מגיע לחקר מילות מפתח ולחקור אחר טכניקות SEO. כולנו אכן מבינים שעלינו לעשות כמיטב יכולתנו להשיג דירוגי מילות מפתח באמצעות שיטות SEO, וחלקם מעדיפים לוותר על התוצאות די מהר. לרוע המזל, המשמעות היא שכמה יועצי SEO כנים עשויים לגמור ניכויים לפני שהם מסיימים עסקה עם לקוח.

יועץ SEO כנה יגיד לך שלמרות שהם לא יכולים לשלוט במנועי חיפוש, הם יכולים לבדוק אותם. הם צריכים לעשות מחקר כדי לקבוע אילו מילות מפתח מביאות תנועה לאתר חינם ואלו שיעלו להן משהו. היועץ הישר יגיד לך שהם לא יכולים ללכת לכל מנוע חיפוש ולקבוע דירוג כי הם לא מכירים כל מנוע חיפוש. עם זאת, הם יכולים לבדוק עבורך את תוצאות מילות המפתח.

היועץ הישר יגיד לך שלמרות שהם לא יכולים לקבוע את הדירוג של כל מילת מפתח, הם יכולים לבדוק. הם ישתמשו בניסיון הקודם שלהם כדי לקבוע אם הם יכולים להגדיל את דירוג האתר במספר דפים עבור מילות המפתח שלך. בחוזה שלך, היה ברור שאתה רוצה שיעבדו על מספר רב של דפים, וכי אתה מרגיש שמגיע לך עלייה גדולה למדי בתנועת האתר בחינם. זכור גם כי כל יועץ קידום אתרים שאומר שהוא יכול להגדיל את דירוג האתר לפי מילות מפתח בעלות חשיבות קטנה למנועי החיפוש, הוא מישהו שאינו בקיא בקידום אתרים. הרבה יותר קל לבצע אופטימיזציה לפגישת סיעור מוחות מאשר לקבוע מול מה אתה עומד.

הדבר החשוב ביותר שיש לזכור בבחירת יועץ SEO הוא המוניטין שלו. שום דבר לא יכול לפגוע במוניטין שלך כמו ביצועים ירודים באופטימיזציה של מנועי החיפוש שלך. לכן הביצועים כה חשובים. כל אחד יכול להודיע ​​שהוא מגיע לשוק, אבל הביצועים הם מה שאתה צריך לחפש. שאלו לקוחות קודמים כיצד מצאו את היועץ ושאלו האם הם מרוצים מהתוצאות. אם כן, סביר להניח שהם ימליצו שוב על היועץ.

חשיבות הסבלנות

עכשיו, האם בחירת יועץ SEO היא בחירה קלה? כמובן שכן. אבל, האם בחירת יועץ SEO לא אתי היא בחירה קלה? ברור שלא. ישנם יועצים לא אתיים רבים שיפגעו באתר שלך במקום לשפר אותו. למרבה הצער, כמה הונאות אינטרנט ישגשגו כקופסאות שחורות. אנו מקווים כי הנחיות אלה יגרמו לך להתחיל לבחור את יועץ ה- SEO המתאים לעסק שלך.

כתיבת תגובה