איך אני יכול להסיר תוצאות חיפוש שליליות בגוגל כשאנשים מחפשים את השם שלי בגוגל?", אנחנו מקבלים את השאלה הזו מלקוחות מודאגים כל הזמן. תארו לעצמכם שאתם מחפשים את שם המותג שלכם, או החברה שלכם בגוגל ורואים תוצאות דף ראשון עם כותרות כמו "האם [המותג שלכם] הוא הונאה?" "ל[המותג שלכם] יש את שירות הלקוחות הגרוע ביותר." "[המותג שלכם] לא שווה את הכסף שלכם." אם זה יקרה למותג שלכם, הרוב המכריע של קהל היעד שלכם לא ירכוש את המוצר או השירות שאתם מציעים. מחקרים אודות ההתנהגות והרכישה של אנשים ברחבי האינטרנט מצביעים על העובדה, ש – 84% מהאנשים סומכים על ביקורות מקוונות ותוכן של צד שלישי בעת הערכת מוצרים חדשים. במאמר זה, נראה לכם כיצד אנו יכולים להגן על המוניטין המקוון של המותג שלכם ולהסיר תוצאות חיפוש שליליות ממנוע החיפוש של גוגל.

מישורים שונים בהם יש לפעול להסרת תוצאות שליליות בגוגל

כיצד להסיר תוצאות שליליות מחיפוש Google נניח שהמותג שלכם כבר סובל ממוניטין מקוון שלילי, מביקורות גרועות של לקוחות ומשרשורי פורומים של לשון הרע, שמופיעים בחיפוש במנוע של  Google. כך תוכלו להסיר תוצאות חיפוש שליליות ולבנות מוניטין מקוון אמין.

שלב 1-  יש לעקוב אחר מילות מפתח שליליות ועקוב אחר אותן הצעד הראשון של ניהול מוניטין מקוון הוא יצירת מערכות לניטור פעיל, של כל האיומים על המוניטין בצורה של מאמרים, אזכורים שליליים למותג, ביקורות של לקוחות או פוסטים במדיה חברתית.
שלב 2- יש להגדיר התראות . Google Alerts גוגל אלרטס הוא אחד מכלי ניהול המוניטין המקוונים העיקריים שבהם אתם יכולים להשתמש כדי לנטר ולעקוב אחר מילות מפתח שרלוונטיות לעסק או לתדמית שלכם. השירות של גוגל אלרטס שולח לכם הודעות דוא"ל בכל פעם שהוא מוסיף לאינדקס דף אינטרנט שמזכיר את מילת המפתח הרצויה.
שלב 3- יש למנף את שיווק התוכן שלכם, כדי לקבור תוצאות חיפוש שליליות. שיווק תוכן הוא בין הדרכים הטובות ביותר לבנות את אמינות המותג שלכם ולהסיר תוצאות חיפוש שליליות בגוגל. מחקרים מראים ש-81% מהצרכנים סומכים על בלוגים, ו-70% לומדים על מותגים דרך התוכן שלהם מאשר מודעות.

היתרונות בהסרת תוצאות שליליות מגוגל

ישנם מספר יתרונות עיקריים שהשירות להסרת תוצאות שליליות בגוגל מספק לכם:
– פתיחת דף חדש בנוכחות המקוונת שלכם
– הסרת ביקורות לא מחמיאות אודות המוצר או השירות שלכם
– תוצאות חיפוש חיוביות בעמודים הראשונים של החיפוש אודותיכם

הסרת תוצאות שליליות בגוגל בעזרת Better

חברת better מתגאה להציג בפניכם, את המעטפת המושלמת הדרושה להסרת תוצאות שליליות בגוגל, שקשורות לכם, למוצר או השירות שאתם מספקים, או לעסק שלכם. חברת better בהנהלת עידן מור, הינה החברה לשיווק וייצוג דיגיטלי, המקצועית והמסורה ביותר בתחום. להסרת תוצאות שליליות בגוגל. בנוסף החברה מציע את השירות במחיר המשתלם ביותר, תודעת השירות הטובה ביותר והתוצאות הרצויות עבורכם. Better מתייצבת לצידכם לטיפול והסרה של כל בעיה, הקשורה לתכנים כלשהם במנוע החיפוש של גוגל. אל תהססו, צרו קשר כבר היום וקחו את הצעד הראשון בדרך לפתור את הבעיה שלכם באמצעות הסרת תוצאות שליליות בגוגל.

כתיבת תגובה